0 items
€ 0,00
Inschrijvingen

Hoe registreer ik me voor het eerst? Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem, klik dan op “registreren” rechtsboven op deze pagina. Volg de instructies om een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Je kan de registratie bevestigen via de link in de mail die je ontvangt. (geen mail ontvangen? check je 'ongewenste mail/spam')  Hierna kan je je aanmelden. Ga vervolgens naar mijn profiel”, kies het tabblad "inschrijvingen": maak een gezinsprofiel aan en voeg gezinsleden toe. Vanaf nu kan je inschrijven.

 

Hoe schrijf ik in voor een activiteit? Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op de knop “inschrijven”. Vink het hokje aan naast de naam van de persoon die je wenst in te schrijven. Zoek in de lijst de activiteit waarvoor je wenst in te schrijven via zoektermen, op soort of op datum. Informatie over de activiteit krijg je door te klikken op de titel. Inschrijven doe je door de activiteit aan te vinken en te klikken op “volgende”. Kies het juiste tijdstip en klik opnieuw op “volgende”. Klik nu op “bevestig inschrijving”.  Je ontvangt een bevestigingsmail van de inschrijving, en je kan de bevestiging meteen downloaden.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat doe ik? Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuw wachtwoord instellen, klik dan op “inloggen” rechtsboven op deze pagina en klik op de knop "wachtwoord resetten”. Volg de instructies op het scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen. Op de homepage vind je een stappenplan met meer uitleg.

 

Het systeem zegt dat de klant al bestaat. Wat doe ik? Mogelijk ben je al geregistreerd en ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Klik op de knop "wachtwoord resetten” of neem contact op: inschrijvingen@zedelgem.be of 050/288.330

 

Ik heb een andere vraag of het lukt me niet helemaal… Neem dan contact op met één van onze medewerkers. Zij zoeken graag samen met jou naar een oplossing.

  • Bij voorkeur per mail op inschrijvingen@zedelgem.beIndien mogelijk, voeg een printscreen (toetsen Ctrl + PrtScn) toe van het scherm waarbij je een vraag of probleem hebt.

  • Indien het dringend is, kan je bellen naar 050/288.330.